Tuesday, March 12, 2013

cara anda galas beg tentukan personaliti anda?!!!

Anda dan cara galas beg..:))


Betul ke apa yang aku baca ni.. Pagi-pagi dah gelak besar terbaca benda ni..Ikut pemerhatian aku yang tak beberapa perati ni, selalunya A dengan D ni memang normal la nampak tak kira la students ke kakak2 yang gi shopping, makcik2 yang g pasar, abang2 yang g dating kan...Yang F plak slalu budak2 sekolah yang agak 'nakal'...tapi kalu B ngan E ni plak.....errr...ntahla, mereka ni fashionista yang creative tahap gaban gamaknya...



Dari kesimpulan yang boleh dibuat, aku kena mula perati yang suka galas beg style E ni..Sejuk hati dapat calon macam ni...Apapun, aku mmg selesa galas beg style D tu...senang nak buat kerja memandangkan aku slalu kena keluar site..Tapi aku bukan jenis yang suka sailang member punya balak, k...:))




Terima kasih kepada tuan punya idea yang kreatif itu..

1 comment:

  1. I'm amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that's
    equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    The problem is something not enough men and women are speaking intelligently
    about. Now i'm very happy I stumbled across this during my hunt for something relating to this.

    Also visit my webpage: Dayton Moving and Storage: http://atlaslm.com - link at breakroom2.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...